Získajte originálne náhradné diely Husqvarna.
Model TE 150 je poháňaný ľahkým dvojtaktným motorom so vstrekovaním paliva cez škrtiacu klapku (TBI), vďaka čomu ponúka výnimočný krútiaci moment aj napriek malému objemu. Vďaka špičkovému technickému vyhotoveniu a moderným inováciám poskytuje najlepší výkon vo svojej triede. Tento univerzálny stroj je ideálnou voľbou ako pre začínajúcich jazdcov, tak aj pre skúsených pretekárov, ktorí hľadajú ľahký a obratný motocykel s výbornou ovládateľnosťou.
Zadné odpruženie WP XACT, perfektne vyvážený podvozok a novinky pre rok 2025 – brzdový a spojkový systém Brembo, kombinovaný štart/stop spínač, a grafika inšpirovaná Švédskom – robia z TE 150 pretekársky stroj, ktorý budí dôveru a prináša radosť z jazdy v každom teréne.
Motor modelu TE 150 je výnimočne univerzálny a hrá kľúčovú úlohu v tom, že si tento motocykel udržiava svoju pozíciu lídra medzi malobjemovými enduro strojmi. Takmer každý komponent bol navrhnutý s cieľom zabezpečiť maximálny krútiaci moment, čo zjednodušuje ovládanie a robí jazdu plynulejšou. Vstrekovanie paliva prostredníctvom škrtiacej klapky Keihin zabezpečuje silný výkon v celom rozsahu otáčok. Vďaka najnovším technickým inováciám poskytuje motor TE 150 špičkový dvojtaktný výkon s dôrazom na ovládateľnosť a spoľahlivosť.
Model TE 150 využíva 39 mm škrtiacu klapku s dvojicou vstrekovačov, ktoré sú strategicky umiestnené tak, aby optimalizovali prúdenie paliva a poskytovali okamžitú odozvu na plyn a výnimočnú ovládateľnosť. Voľnobeh je riadený polohou klapky, pričom jeden vstrekovač pre nízku záťaž a jeden horný vstrekovač zabezpečujú maximálny výkon. Snímač polohy škrtiacej klapky (TPS) zabezpečuje spoľahlivý štart za studena a klapka teraz pracuje na guličkových ložiskách, čo zaisťuje plynulejší chod plynu.
Kľuková skriňa je navrhnutá tak, aby bola čo najľahšia bez kompromisov v pevnosti a spoľahlivosti. Vyrába sa technológiou vysokotlakového liatia, čo umožňuje tenkostennú konštrukciu. Pre optimálnu centralizáciu hmoty sú hriadele rozmiestnené tak, využívali rotujúce hmotnosti v ideálnom ťažisku. Vyvažovací hriadeľ navyše účinne potláča vibrácie.
Valec s 58 mm vrtaním využíva vstrekovanie paliva cez škrtiacu klapku (TBI) a je vybavený inovatívnym elektronickým výfukovým ventilom, ktorý súčasne riadi otvorenie bočných výfukových kanálov aj hlavného výfukového portu. To zaručuje optimálny prenos výkonu v celom spektre otáčok. Navyše, precízne opracovaný horný okraj výfukového kanála zabezpečuje výnimočný priebeh výkonu a zlepšuje spaľovanie aj odozvu na plyn.
Elektronicky riadené olejové čerpadlo dodáva dôležitý dvojtaktný olej do motora. Nachádza sa pod olejovou nádržou a vstrekuje olej cez škrtiacu klapku, čím sa olej zmieša so vzduchom až v tomto bode. Čerpadlo je riadené riadiacou jednotkou EMS, ktorá podľa otáčok a zaťaženia motora dávkuje presné množstvo oleja. Olejová nádrž je napojená na plniacu hadicu, ktorá je vedená cez hornú rúrku rámu až k viečku – ľahko prístupné pre rýchle doplnenie.
Výfukové potrubie je navrhnuté špeciálne pre model TE 150 pomocou inovatívneho 3D modelovania, čo zabezpečuje maximálny výkon a zároveň vysokú svetlú výšku, ktorá znižuje riziko poškodenia v teréne. Kompaktný tlmič výfuku je vyrobený z ľahkého a pevného hliníka a obsahuje pokročilú vnútornú konštrukciu pre výborné tlmenie hluku.
Osvedčený rám z chróm-molybdénovej ocele zabezpečuje stabilitu pri jazde v priamom smere vo vysokých rýchlostiach, pričom zároveň nestratí nič zo svojej obratnosti pri pomalej a technickej jazde. Optimalizovaná hrúbka stien rámu v rôznych častiach zvyšuje odolnosť, poskytuje neprekonateľnú spätnú väzbu jazdcovi a zároveň efektívne tlmí nárazy. Zadný tlmič nie je priamo spojený s hlavnou trubicou rámu, čo vedie k lepšiemu anti-squat správaniu a vyváženému jazdnému prejavu podvozku. Rám je zakončený prémiovým metalickým modrým práškovým lakom, pričom ochranné kryty rámu zlepšujú priľnavosť v akýchkoľvek podmienkach.
Dvojdielny hybridný podsedlový je vyrobený zo 60 % polyamidu a 40 % hliníka, s hmotnosťou len 1,8 kg. Spodné ramená a úchyty rámu sú z liateho hliníka pre vyššiu pevnosť, zatiaľ čo horná časť je vstrekovaná z polyamidu pre presne definovaný ohyb a nízku hmotnosť.
Vyrobená tlakovým odlievaním z hliníka pre optimálnu tuhosť a nízku hmotnosť. Použitie 22 mm zadnej osky a prepracovaný vodítko reťaze z odolnejšieho materiálu zaručujú dlhšiu životnosť a lepšiu ochranuti opotrebeniu.
S čistými, švédskom inšpirovanými grafikami je karoséria navrhnutá tak, aby jazdcom umožnila podávať maximálny výkon počas dlhých jázd. Plochýfil sedadla poskytuje neobmedzený pohyb, zatiaľ čo novýtišmykový poťah zaisťuje, že jazdec zostane pevne na mieste aj pri prudkej akcelerácii. Zápustné úchyty nad bočnými panelmi uľahčujú zdvíhanie a manipuláciu s motocyklom, čo je mimoriadne užitočné pri extrémnych enduro súťažiach.
Palivová nádrž s objemom 8,5 litra je elegantne integrovaná do ergonómie motocykla. Gumené uloženie pod nádržou tlmí vibrácie a zároveň chráni rám pred opotrebovaním. Palivové vedenie je chránené vedením vnútri rámu, čím je menej vystavené poškodeniu.
Chladiče sú vyrobené z vysokopevnostného hliníka a navrhnuté pomocou výpočtovej dynamiky tekutín (CFD), aby kanalizovali prúdenie vzduchu čo najefektívnejšie. Veľká stredová trubica vedie chladiacu kvapalinu cez rám, čím sa znižuje tlak v tomto mieste systému a zabezpečuje rovnomerný prietok. Interný termostat navyše zvyšuje spoľahlivosť celého chladiaceho systému. Uzáver chladiča má bajonetové uzamykanie, ktoré zaručuje bezpečné a pevné zatvorenie.
Uzavretá kazetová vidlica s vonkajšími mechanickými nastaveniami. Novinkou pre rok 2025 je nastavenie vysokorýchlostnej kompresie. Hydrostop v posledných 68 mm zdvihu pomáha absorbovať tvrdé dopady a zachováva plynulosť jazdy. Nastavenia kompresie a odskoku je možné upravovať ručne bez náradia.
Ľahký zadný tlmič WP XACT ponúka zdvih 150 mm. Vďaka možnosti nastavenia odskoku, ako aj vysokorýchlostnej a nízkorýchlostnej kompresie bez potreby náradia, možno zmeny vykonať rýchlo a jednoducho. Tlmič je vybavený piestom optimalizovaným pomocou CFD, nízkotrecími tesneniami a novým menším spojovacím čapom, ktorý znižuje hmotnosť. Výsledkom je konzistentné tlmenie, vyšší komfort a vynikajúca trakcia.
Najvyššia úroveň brzdného výkonu je zabezpečená vďaka špičkovým strmeňom a ovládaniu Brembo, ktoré sú novinkou pre rok 2025. V kombinácii s GSK plávajúcimi kotúčmi (260 mm vpredu, 220 mm vzadu), ktoré sú navrhnuté tak, aby zabraňovali hromadeniu blata, poskytujú vynikajúcu brzdnú silu a istotu pri brzdení za všetkých podmienok.
Nový vysokovýkonný hydraulický systém spojky Brembo zaručuje rovnomerné opotrebovanie, takmer bezúdržbovú prevádzku a dokonalú funkciu v každej situácii. Vďaka tomuto hydraulickému systému sa vôľa automaticky kompenzuje, takže bod záberu a funkcia spojky zostávajú rovnaké bez ohľadu na teplotu či čas. Spoľahlivosť vysokokvalitného talianskeho systému Brembo bola overená nespočetným množstvom hodín testovania.
Čierne vysokopevnostné hliníkové ráfiky značky D.I.D sú zapletené do CNC obrábaných nábojov pomocou ľahkých špicov a eloxovaných hliníkových niplov v striebornej farbe. Na kolesách sú obuté pneumatiky Michelin Enduro, ktoré používa aj Husqvarna Factory Racing, a ktoré poskytujú vynikajúcu trakciu na rôznych povrchoch.
Čierne eloxované, CNC obrábané držiaky predných tlmičov poskytujú prémiovú kvalitu už v základnej výbave. Majú presne vypočítaný offset 22 mm a sú vyrobené pomocou pokročilých techník a materiálov pre maximálnu pevnosť a spoľahlivosť. Upínacia svorka riadidiel má veľkú kontaktnú plochu s riadidlami ProTaper, čo pomáha zabraňovať pretočeniu pri páde a ponúka dve montážne polohy pre prispôsobenie ergonómie.
Veľké stupačky, navrhnuté s pomocou počítačovej simulácie prúdenia (CFD), zabraňujú usadzovaniu blata a poskytujú maximálny kontakt a istotu. Nové umiestnie ich posúva viac dovnútra rámu, čo znižuje riziko zachytenia o prekážky či hlboké koľaje.
LED svetlomet poskytuje mimoriadne jasné svetlo pre vynikajúcu viditeľnosť v noci a je mimoriadne efektívny pri jazde v hustých lesoch. Vďaka premyslenému uchyteniu je svetelná jednotka vložená do masky svetlometu pomocou rýchloupínacieho systému, čo umožňuje rýchlu a jednoduchú výmenu v prípade poškodenia.
Pomocou prepínača máp si jazdec môže prispôsobiť charakteristiku motora podľa vlastných preferencií alebo podmienok trate. Na výber sú dve mapy, ktoré je možné prepínať aj počas jazdy:
Z motokrosového radu bol prevzatý kombinovaný štart/stop prepínač, ktorý sa nachádza na pravej strane riadidiel a umožňuje jednoduché ovládanie palcom. Tento systém zjednodušuje štartovanie a vypínanie motora, pričom odstránenie samostatného tlačidla STOP znižuje riziko náhodnej aktivácie alebo poškodenia pri páde.
Riadiaca jednotka Vitesco EMS je navrhnutá ako kompaktná, ľahká a rýchla na spracovanie údajov. Súčasťou systému je aj snímač prevrátenia (ROS), ktorý v prípade vážneho pádu okamžite preruší zapaľovanie a vypne motor – pre vyššiu bezpečnosť jazdca.
Pozrite si tiež katalóg dielov a príslušenstva motocykel Husqvarna TE 150 2025.
Katalóg dielov a príslušenstvaZobrazené vozidlá sa môžu v niektorých detailoch líšiť od sériových modelov. Niektoré ilustrácie obsahujú voliteľnú výbavu, ktorá je dostupná za príplatok. Všetky informácie týkajúce sa rozsahu dodávky, vzhľadu, služieb, rozmerov a hmotností sú nezáväzné a môžu obsahovať chyby spôsobené napríklad nastavením, v tlači alebo preklepom; tieto informácie sa môžu zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia. Upozorňujeme, že špecifikácie modelov sa môžu líšiť v závislosti od krajiny.
V prípade povrchových úprav môže dôjsť k farebným odchýlkam v dôsledku bežných výrobných procesov.
Uvedené hodnoty spotreby paliva sa vzťahujú na stav vozidiel v sériovej výbave, v čase ich dodania z výroby.
Získajte originálne náhradné diely Husqvarna.